Pàgines

C7

COMPETÈNCIA
7. Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic

DEFINICIÓ
Mobilització de sabers que han de permetre a l’alumnat comprendre les relacions que s’estableixen entre les societats i el seu entorn i fer un ús responsable dels recursos naturals, tenir cura del medi ambient, realitzar un consum racional i responsable i protegir la salut individual i col·lectiva com elements clau de la qualitat de vida de les persones. Inclou també el desenvolupament i aplicació del pensament cientificotècnic per interpretar la informació, predir i prendre decisions.

TRETS DISTINTIUS
Comprensió i interpretació de la vida, el món físic i les seves interaccions.
Nocions i experiències (processos i metodologies) científiques i tecnològiques.
Pràctica de valors per la cura del medi ambient i la salut.







Enllaçant contextos 
Relacionat amb la descoberta de l’edifici del Macba parlen que és blanc i que té moltes finestres per on entra molta llum. La monitora ens fa observar com la llum interracciona amb els diferents materials de l’edifici, ja siguin aquests opacs, transparents o translúcids. Tornant a l’escola i relacionat amb les unitats de programació sobre el coneixement de la lluna es treballa la llum. Com és que de vegades veiem la lluna plena i d’altres, no? Què vol dir que reflecteix la llum dels sol? Com és la llum? Com viatja? Passa el mateix que amb els dels edificis? Com podem fer rebotar la llum?

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada